Referenties

Informanagement Legal stelt ons niche-advocatenkantoor in staat om een professionele marketingstrategie te voeren waarbij cliënten en relaties van goed leesbare relevante juridische updates worden voorzien.

Het systeem achter de schermen is zeer gebruiksvriendelijk en maakt persoonlijke benadering in mailings eenvoudig.
Heel nuttig is dat de nieuwsbrieven automatisch lezers verwijzen naar onze website: daarop heb ik van relaties ook positieve feedback ontvangen.

Een geweldig en zeer betaalbaar product, zodat ik me als advocaat geheel kan richten op mijn core-business: zaken voeren voor mijn cliënten.
Een aanrader!

mr. G.D.J. (Gerard) Zaalberg,
Advocaat O
ndernemingsrecht
Zaalberg & Van Dolder

www.zdadvocaten.nl

“Door de nieuwsvoorziening van Informanagement Legal blijven wij top of mind bij onze cliënten”

“Als advocatenkantoor willen wij niet alleen goed geïnformeerd kunnen reageren op vragen van cliënten, ook is het voor ons belangrijk om onze doelgroep regelmatig te voorzien van actuele juridische informatie. Op deze manier maken wij verbinding met onze cliënten en creëren we een leidende positie in ons vakgebied.

Het uitsturen van een maandelijkse nieuwsbrief is echter niet iets wat je zomaar tussendoor doet. Er gaat veel tijd zitten in het vinden van relevante en interessante informatie, het schrijven van de nieuwsbrief en het opzetten van een goed werkend e-mailmarketingsysteem.

De nieuwsvoorziening van Informanagement Legal kwam daarom als een goede oplossing voor ons. In deze samenwerking worden we wekelijks voorzien van de meest actuele content en hebben we toegang tot een gepersonaliseerd e-mailplatform, maar houden wij zelf de regie over wat we publiceren en op welke manier.

Op deze manier komen we erachter wat onze doelgroep nu echt aanspreekt, en kunnen we daarop inspelen. Zo biedt het systeem ons de mogelijkheid artikelen te kiezen, aan te passen en te personaliseren. Vooral dat laatste blijkt van groot belang: in een tijd waarin elk bedrijf om aandacht concurreert op sociale media, blijkt de persoonlijke noot toch het verschil te maken.

Mensen weten ons hierdoor ook sneller te vinden, zo hebben wij de afgelopen tijd al gemerkt. Zo ontving ik bijvoorbeeld laatst na het plaatsen van een LinkedIn-post een berichtje van een kennis die graag wilde bijpraten. Daarnaast kan je de artikelen zelf ook goed gebruiken om mensen te benaderen, door in het systeem te volgen wie wat heeft geopend. Daar kan je in gesprekken goed op inhaken.

Met dit systeem hebben wij dus in korte tijd zowel de kwaliteit als de kwantiteit van onze nieuwsvoorziening naar cliënten kunnen verbeteren, intern tijd kunnen besparen en onze online marketing een kickstart kunnen geven.”

Mr. L. (Latifa) Barou,
Advocaat Arbeidsrech
t en ondernemingsrecht
InHouse Law Firm

www.inhouselawfirm.nl

Wij hebben al enkele jaren een fijne samenwerking met Informanagement. We hebben contact met vaste aanspreekpunten en worden altijd goed en snel geholpen. Ik vind het fijn dat er goede berichten automatisch op de website en social media verschijnen. Belangrijke uitspraken en ontwikkelingen qua wetgeving worden goed gevolgd. Ik heb eigenlijk geen omkijken naar de nieuwsbrief en berichtgeving op onze social media omdat alles goed doorloopt. Indien gewenst kunnen we zelf ook eenvoudig eigen artikelen toevoegen. In de nieuwsbrief staan altijd actuele en belangrijke onderwerpen, met een mooie eigen huisstijl. Verder blijft Informanagement ontwikkelen qua dienstverlening wat natuurlijk ook zeer prettig is. Ik ben van mening dat Informanagement goed werk levert en een toegevoegde waarde levert aan ons kantoor.”

“Dankzij Informanagement Legal kan mijn medewerker parttime werken”.

Mr. Sanne de Kleijne,
LOUD – juridisch advies & mediation
De Kleijne & Janssen

www.loud-juridischadvies.nl/nieuws/

“Tot voor kort had ons team de taak, naast de toch al volle planning, zorg te dragen voor content voor de nieuwsbrieven. Nu we samenwerken met Informanagement kunnen ze zich weer richten op wat echt belangrijk is, de klanten ondersteunen en adviseren. De content wordt aangepast aan het profiel van onze relatie, wordt op een persoonlijke wijze verstuurd en is up to date. De routing kost weinig moeite en de samenwerking met het team van Informanagement verloopt soepel.”

Jaap Sommerdijk,
Van Herwijnen Kreston
Adviseurs en Accountants

www.vhkt.nl/nieuws/

Klik hier voor meer referentie verhalen

Wilt u kennismaken? Wij maken graag tijd voor u vrij.